CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Thursday, January 27, 2011

SEPAH yang tak bersepah....

Alahai kita baru je dikejutkan denga pertunangan Sarah Raisuddin dengan Shahmira Muhammad a.k.a Shuib dari kumpulan SEPAH...


Ini ada gossip baik punya...dikatakan kawannya si MAMAT sedang asyik bercinta dengan penyanyi dan pemain gitar kumpulan BUTTERFLY..Nur Syuhada...iaitu juga adik kepada RODEY Kumpulan KRISTAL...
Cayalah Mamat atau nama sebenarnya Mohd Noor Murad...
Syuhada sekarang sedang belajar kat ASWARA...


Oklah tu kenal2 dulu..rancang baik2..kalau dah jodoh tak ke mana...
Dulu time RAJA LAWAK..Fauziah Nawi pernah cakap yang muka geng SEPAH ni macam 'muka pecah pintu'...hehehe...tapi pecah pintu pun pecah pintu lah..laku gak..lepas yang diorang dapat pun bukan calang2..
Anyway..selamat la ye semua......

7 comments :

Myra Jay said...

Semoga jodoh berpanjangan dan ke jinjang pelamin..

MAPPIAU said...

hihihi dahsat jugak sume geng sepah nih kan. Sume yang cun2 tuh melekat ngan dieorang. hehehe

eT said...

yer la..jodoh ni kite sendiri pon xsangka kan...

Cute MuM said...

minta izin amik gambar yer.. nak buat entri.. me nie peminat bujang sepah..

fadhdeela said...

smoga diaorg bkekalan smpai ke jinjang pelamin! :)

Meh singgah: Kedai Makan Paling Mahal!!

Nasuha Salleh said...

rezeki...
moge bhgia ke ank cucu=D
Follow ur blog^_^
My popular posts:
1)Untuk Bibir Tampak Merah Menawan
2)Urutan Mengatasi Wajah Berminyak
3)Geo Lens Superb Untuk Mata

Simplemama said...

iya...diorang mmg hebat....dah rezeki...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan