CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Sunday, May 22, 2016

Syurga Buat Bidadari...

Assalamualaikum



Perempuan yang berkahwin mengharapkan si suami dapat membimbingnya..
mungkin ada yang jenis suka melawan dan susah untuk berubah..tapi di sinilah kepintaran dan kewibawaan seorang suami diuji..

Wahai suami...kamu kahwini si isteri kerana kamu sayang dan ingin bersama dengannya sampai bila-bila... jangan ambil mudah...jangan harapkan si isteri untuk menjadi sebaik ummah sendirian.. yupp..memang setiap dari pasangan kena tahu tanggungjawab tapi bukankah lebih manis jika saling mengingatkan.

Beritahu apa yang kamu inginkan daripada isteri..
dan wahai si isteri andai teguran suami itu banyak mendatangkan kebaikan dan tidak terpesong daripada landasan agama... ikutilah..

Apa yang penting buang ego yang menggunung..
susah??? memang susah..tapi cubalah...jika masih ada sayang..

Wahai suami...jangan mudah hakimi isteri... bincanglah jika ada yang tidak disukai..jangan biarkan si isteri dalam 'grey area'... tak tahu salah kat mana..tup tup dapat hukuman yang memilukan...





Dhia Ardini Cosmetics

Assalamualaikum


Produk Dhia Ardini Cosmetics ni mama dah guna 2 tahun lebih..

Sebelum guna produk ni..mama guna produk yang mama beli kat pasaraya.... 

Ada yg elok ada yg tak elok..

Cuma perubahan tak ketara... 

Muka mama ni sensitif...cepat kering..kulit nipis... 

Alhamdulillah bila pakai DAC ni...mmg serasi sangat... tak risau pasal bahan kimia yang tak elok..


Saranan mama pilih kosmetik yang selamat...tak kira la korang nak pakai produk apa pun...PILIH YANG SELAMAT dan HALAL...



Kepada yang berminat sila whatsapp mama ye... 011-17909711

Nak tambah income pun boleh...jadi dropship dan dealer mama ye...

Apa-apa pun kenal produk dulu...bila kita pakai ok..baru jual...





Aura Kembali Dara

Assalamualaikum

Hari ni mama nak kenalkan satu produk wanita yang bagus sangat..


Aura Kembali Dara..

Kebaikannya >>>>>>>>>>>>>>>>>

- merawat dalaman wanita
- kecantikan kulit
- baik utk wanita dalam pantang (pulih peranakan)
- menambahkan susu badan
- memperbaiki kitaran haid
- memberikan berat badan ideal


Cara makan >>>>>>>>>>>>> 2 biji pagi dan 2 biji malam


Harganya >>>>>>>>>>> murah sangat RM35


Testimoni




Apa-apa whatsapp je mama




Babai.........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan