CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Friday, August 19, 2016

Pertandingan nasyid...

Assalamualaikum

Hari ni pagi-pagi lagi papa cakap papa gi hantar anaknya AMAL REEFQY bertanding nasyid..

hahahaha...

Katanya nasyid Asma ul Husna

Ok..good boy sangat

Tq ustazah



Hepi sangat tgk anak involve aktiviti school..

Walaupun mama jauh...mama doakan yang terbaik buat semua anak mama.. sayang korang...
Sayang papa juga....hihi


UBAT PERANCANG KEHAMILAN MANTAP

Assalamualaikum

Hari ni mama nak syer satu jamu yang baru je dipasarkan

JAMU JARAK MANJA


Sebab masih baru...so tiada lagi official sticker..

JJM ni adalah adik kepada JAMU BIDAN keluaran Cempaka Puteh

Berita Gembira buat Isteri-isteri yang takut makan jamu sebab Tersubur 😅😅😅....JamuBidan akan ada keluaran baru yer....Adik Jamu Bidan namanya 'Jamu Jarak Manja'.....
Manja kan nama diberi😍😍😍

Kelebihannya :
🌺Ikhtiar untuk menJarakkan Kehamilan
🌺Jamu Insert X-Press Dara/Perawan
🌺Detox toksin dalam darah
🌺Kekal kurus
🌺Kekal dara
🌺Merangsang libido seks pada wanita yg dingin/mati putik

Khasiat Jamu Jarak Manja
🌹 Mengecutkan rahim selepas bersalin, sekaligus menjadikan ibu-ibu sihat, cergas dan berseri dalam pantang.

🌹 Bagi ibu yang baru bersalin, untuk mengecutkan rahim, perlu ambil seminggu sekali sahaja.

🌹 Boleh jadikan ubat untuk menjarangkan anak

🌹 Melawaskan kencing dan mengelakkan sakit batu karang serta buah pinggang.

🌹 Membantu melancarkan pembuangan angin.

🌹 Membantu ibu-ibu yang bakal menopause.

🌹 Mengubati penyakit buasir.

🌹 Merendahkan paras kolesterol dalam darah.

🌹 Membuang toksin dalam badan.

🌹 Melancarkan perjalanan darah.

🌹 Mencantikkan bentuk badan, pinggul dan payudara.



Cara makan/Insert utk ikhtiar jarak kehamilan :-
~~~~

♡Makan sebelum tidur 2/3 biji setiap malam sehingga datang haid, dalam tempoh haid berhenti makan dan sambung kembali selepas tempoh haid

♡Masukkan 1 atau 2 biji Jamu ke dlm saluran faraj hingga  ke pintu rahim selepas bersama suami, meruang dahulu sebelum memasukkan jamu.

♡Telan 3 atau 4 biji jamu sesudah bersama suami

Untuk Kekal dara :-
~~~~
♡masukkan sebiji atau 2 biji ke dalam saluran faraj hingga ke pintu rahim pada waktu pagi atau dua jam sebelum bersama suami.💑💑

♡cara untuk kekal dara persis perawan yg tak pernah disentuh, masukkan sebiji sehari jamu ke dalam faraj hingga ke pintu rahim selama 3 hari berturut-turut sebelum bersama suami.😘😘😘😘




📌Jika ingin ambik sekali dgn jamu lain memadai ambik JJM hanya sebiji, sebab JJM adalah jamu sedikit panas.

📌Jika tujuan menjarak kehamilan tidak dibenarkan ambik bersama jamu lain krn dibimbangi khasiat JJM tidak menjadi, kecuali JAMU BIDAN boleh guna nisbah ini

JJM 2 biji + JB 1 biji ( telan pada mlm hari)

Waktu siang boleh sambung ambik Jamu Bidan seperti biasa

📌Jika yg dah biasa mkn Jamu Bidan 3 biji mlm nak extra mantap dgn JJM boleh guna nisbah ini

Jamu Bidan 3 biji + JJM 1 biji

Waktu siang boleh sambung makan Jamu Bidan seperti biasa

Berminat ..boleh pm or wasap mama yer...
Sedia membantu sahabat.

HARGA ASAL RM 38 ( 60 biji)
😍😍😍Harga Promosi RM 35 (60 biji) tau...


Whatsapp 011-17909711
Whatsapp 011-17909711
Whatsapp 011-17909711
Whatsapp 011-17909711

So jangan lupa whatsapp ye....


Sekian, terima kasih....muahhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan