CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Friday, August 19, 2016

UBAT PERANCANG KEHAMILAN MANTAP

Assalamualaikum

Hari ni mama nak syer satu jamu yang baru je dipasarkan

JAMU JARAK MANJA


Sebab masih baru...so tiada lagi official sticker..

JJM ni adalah adik kepada JAMU BIDAN keluaran Cempaka Puteh

Berita Gembira buat Isteri-isteri yang takut makan jamu sebab Tersubur ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…....JamuBidan akan ada keluaran baru yer....Adik Jamu Bidan namanya 'Jamu Jarak Manja'.....
Manja kan nama diberi๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Kelebihannya :
๐ŸŒบIkhtiar untuk menJarakkan Kehamilan
๐ŸŒบJamu Insert X-Press Dara/Perawan
๐ŸŒบDetox toksin dalam darah
๐ŸŒบKekal kurus
๐ŸŒบKekal dara
๐ŸŒบMerangsang libido seks pada wanita yg dingin/mati putik

Khasiat Jamu Jarak Manja
๐ŸŒน Mengecutkan rahim selepas bersalin, sekaligus menjadikan ibu-ibu sihat, cergas dan berseri dalam pantang.

๐ŸŒน Bagi ibu yang baru bersalin, untuk mengecutkan rahim, perlu ambil seminggu sekali sahaja.

๐ŸŒน Boleh jadikan ubat untuk menjarangkan anak

๐ŸŒน Melawaskan kencing dan mengelakkan sakit batu karang serta buah pinggang.

๐ŸŒน Membantu melancarkan pembuangan angin.

๐ŸŒน Membantu ibu-ibu yang bakal menopause.

๐ŸŒน Mengubati penyakit buasir.

๐ŸŒน Merendahkan paras kolesterol dalam darah.

๐ŸŒน Membuang toksin dalam badan.

๐ŸŒน Melancarkan perjalanan darah.

๐ŸŒน Mencantikkan bentuk badan, pinggul dan payudara.



Cara makan/Insert utk ikhtiar jarak kehamilan :-
~~~~

♡Makan sebelum tidur 2/3 biji setiap malam sehingga datang haid, dalam tempoh haid berhenti makan dan sambung kembali selepas tempoh haid

♡Masukkan 1 atau 2 biji Jamu ke dlm saluran faraj hingga  ke pintu rahim selepas bersama suami, meruang dahulu sebelum memasukkan jamu.

♡Telan 3 atau 4 biji jamu sesudah bersama suami

Untuk Kekal dara :-
~~~~
♡masukkan sebiji atau 2 biji ke dalam saluran faraj hingga ke pintu rahim pada waktu pagi atau dua jam sebelum bersama suami.๐Ÿ’‘๐Ÿ’‘

♡cara untuk kekal dara persis perawan yg tak pernah disentuh, masukkan sebiji sehari jamu ke dalam faraj hingga ke pintu rahim selama 3 hari berturut-turut sebelum bersama suami.๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜




๐Ÿ“ŒJika ingin ambik sekali dgn jamu lain memadai ambik JJM hanya sebiji, sebab JJM adalah jamu sedikit panas.

๐Ÿ“ŒJika tujuan menjarak kehamilan tidak dibenarkan ambik bersama jamu lain krn dibimbangi khasiat JJM tidak menjadi, kecuali JAMU BIDAN boleh guna nisbah ini

JJM 2 biji + JB 1 biji ( telan pada mlm hari)

Waktu siang boleh sambung ambik Jamu Bidan seperti biasa

๐Ÿ“ŒJika yg dah biasa mkn Jamu Bidan 3 biji mlm nak extra mantap dgn JJM boleh guna nisbah ini

Jamu Bidan 3 biji + JJM 1 biji

Waktu siang boleh sambung makan Jamu Bidan seperti biasa

Berminat ..boleh pm or wasap mama yer...
Sedia membantu sahabat.

HARGA ASAL RM 38 ( 60 biji)
๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Harga Promosi RM 35 (60 biji) tau...


Whatsapp 011-17909711
Whatsapp 011-17909711
Whatsapp 011-17909711
Whatsapp 011-17909711

So jangan lupa whatsapp ye....


Sekian, terima kasih....muahhhhh

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan