CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Thursday, October 25, 2012

Selamat Hari Raya Aidil Adha...

Mama kat sini nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua ...semoga korban anda semuanya diterima oleh Allah SWT...Mama tahun ni tak berkorban...Insya-Allah tahun depan....

Mungkin ada yg menganggap raya korban atau juga dikenali sebagai raya haji tak semeriah raya puasa...tapi sebenarnya kedua-dua hari raya ada keistimewaan dan keberkatannya tersendiri... sebagai umat Islam kita wajib menganggap kedua-dua perayaan adalah kurniaan Allah SWT dan mempunyai sebabnya yg tersendiri...Usahlah membandingkan dari sudut kemeriahannya sahaja..

Mama bukanlah seorang yang pakar untuk membahaskannya dgn lebih lanjut.. Namun jom lah kita sama2 mengenali dan menghayati secara hakiki erti hari raya dalam kehidupan kita..

Kepada yg berada di Makkah sekarang ni...yg sedang menunaikan Rukun Islam kelima..Alhamdulillah..Allah telah menjemput kalian sebagai tetamu-Nya tahun ini..kalian adalah dikalangan org yg beruntung dan terpilih...doakan mama dan keluarga dapat ke sana jua....

Kepada yg dah balik kg...mesti seronok kan..mama yg dah sememangnya duduk kat kg..menunggu aje la sanak-saudara yg pulang...

Nak masak ape ek??? Iyalah kan raya bukan selalu...sesekali berkumpul mesti nak rasa sesuatu yg special..tapi macam biasa..jgn dilupa saudara kita yg tidak mampu dan sedang berduka...sekiranya tidak mampu memberikan sesuatu..berikanlah mereka DOA...semoga diterima Allah....
Sesiapa yg berdoa pada hari ini yakni hari Wukuf...doanya Insya-Allah dimakbulkan..so jom berdoa byk2... semoga pintu langit terbuka dan doa kita diterima Allah....

Then..itu aje la..mama pergi dulu..jumpa lagi..jgn makan daging banyak2 nanti PENING...hehe..jaga kesihatan diri...love you all....muahhhhhhhhhh...



0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan