CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Tuesday, October 16, 2012

Budak Setan dah nak kawin...

Hehehe...seram je tajuk...tak baik tau mama...mengata sapa????
Eh takde la..mama tak mengata ek....tak baik mengata org tak tentu pasal...

Ni hah...citer pasal pelakon terkenal tu...Farid Kamil tu....dia kan mainkan watak budak setan dlm citer Lagenda Budak Setan...takpe budak setan tu dah insaf..

Farid Kamil dah mengesahkan yang dia akan menamatkan zaman bujang trang tang tang dgn gadis ayu pilihannya yang baru aje diselamatkan oleh Badang dari alam Magika...hehehe..Diana Danielle....

OOOO.....pasangan ideal gitu..macam mama dan papa...kuang..kuang..kuang....

Mereka telah mengumumkan yang dia akan menikah pada 3 November 2012... Alhamdulillah...baguslah...kahwinkan sunnah....

Tahniah........ (oh terkenang hari kawin ngan papa...berdebar je....hehehe)

#03 Farid Kamil Dan Diana Danielle Di Tayangan Perdana PE3

Happy nya dia............

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan