CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Friday, January 27, 2012

Masuk KOSMO!

Hehehe..siapa yg masuk suratkhabar KOSMO? Yang penting bukan mama ok.....Sebenarnya abang ipar mama dan anak2 sedara mama iaitu Ayien dan Ala yang masuk KOSMO...hahaha..diorang pergi tgk DRIFT....
Kecoh mama pergi beli KOSMO...tapi gambar kat paper tak clear sangat so mama pun Google la cari KOSMO ONLINE....


Pasukan drift Kolej Komuniti Pasir Salak beri saingan


Sebahagian daripada kru pasukan Kolej Komuniti Pasir Salak bersama kereta yang menyertai pertandingan drift di Litar Datuk Sagor, Kampung Gajah baru-baru ini.


SAINGAN. Pasukan drift Kolej Komuniti Pasir Salak memberi saingan hebat pada pertandingan perlumbaan drift peringkat kebangsaan di Litar Datuk Sagor, Kampung Gajah, Perak baru-baru ini.
Pengurus pasukan, Muhammad Fairus Rus berkata, pasukan yang dinamakan Salak Explorer itu julung-julung kali menyertai pertandingan perlumbaan kereta yang merupakan sebahagian daripada program Belia 1Malaysia.
Beliau berkata, selain pemandu, modifikasi kenderaan juga dilakukan sendiri oleh pensyarah dan pelajar Automotif kolej komuniti itu.
"Walaupun tidak muncul sebagai juara, penyertaan pada pertandingan drift ini memberi pendedahan terbaik kepada pelajar bagi meminati sukan berkenaan," katanya.

So.....itu la beritanya.....hahaha...ok la tu..boleh la masuk paper....abang ipar mama yg pakai spek baju kaler biru muda...dan dua org kanak2 tu la anak sedara mama...Ayien dan Ala...

2 comments :

EnciK AxixOu said...

2 la kan . bile ade je fmily msuk paper cmfrm simpan keratan paper 2 . cm mk sedara sy plk . hahahah

Simplemama said...

hahaha..excited lebih...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Uyeeh's Checkpoint....

Iklan