CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Monday, June 24, 2013

Keputusan Bintang Mencari Bintang Akhir...Achey Juara!

Semalam dah terjawab.. segala persoalan..siapa yg akan ke bintang... Mama tak de la setiap episod tgk..tp tetap juga la mengikuti.. sebab lawak dlm BMB ni ada byk yg cerdiknya.. terutama dr group Sabri Yunus iaitu TITAN (bias sbb org Kelantan ke?) ...tak de bias atau pilih kasih..mmg lawak TITAN berilmu... tapi peserta lain pun bagus..
Achey memang tak menghampakan.. sebelum ni pun mmg dia yg terbaik..cuma dlm masa separuh akhir..dia agak menurun...tp di final semalam...dia all out.. bimbang gak tgk Harun Salim Bachik semput kat atas pentas... tp kerana semangat demi protege tercinta...Abg Harun cuba buat steady..tp mmg nmpk la dia tahan sakit..
Kami mmg tengok dr awal lg...sambil2 time iklan tgk Masterchef... sebab teruja jugak nk tgk siapa tersingkir.
Bila dah habis semua persembahan.. tetiba aje papa tukar channel lain pulak... pada mulanya saja2 je... papa tukar channel 431..jeng..jeng.. The Amazing Spiderman...
ermmm ...mmg sah la..tak boleh dah nak kembali tgk BMB.. iyalah Mr Reefqy tak beraksi bersama Spiderman ... kami pun cuba la negotiate sikit..iyalah kan nak la jugak tgk org umum pemenang BMB... ermmmm mmg tak bolehnya....
Bila tukar aje TV3... org dah baca berita...nasib la ye..

Tapi seperti dijangka Achey memenangi BMB.... selamat ke bintang ye.... kedua kumpulan Bochik, anak didik Afdlin..ketiga TITAN...keempat anak didik Faizal Ismail iaitu TAPAW..\


Achey

Bocik

Titan

Tapaw

Keseluruhannya mmg best... ada mesej dan menghiburkan..

Kata-kata akhir dr Sabri Yunus memikat hati ramai org... kata beliau.." BENDA YG BETUL TAK SEMESTNYA ORANG ANGGUK..DAN BENDA YANG SALAH TAK SEMESTINYA ORANG GELENG".... Sabri Yunus mmg legend...seniman berilmu..

Credit picture: Gua.com.my


0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan