CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Thursday, December 16, 2010

Happy Birthday HARAZA...

" Selamat Ulang Tahun....Selamat Ulang Tahun...Selamat Ulang Tahun...HARAZA...Selamat Ulang Tahun..."


 
Yuppppp...hari ni..16/12/2010...genaplah Haraza 28 tahun..
Did u know darling..umur 28 tahun is very special for those yang lahir 1982...ialah kan 28 if diterbalikkan 82..
Yang, i love you so much..you are my very special friend..aku dah anggap kau macam adik-beradik aku...

So sempena hari yang mulia ini aku nak hadiahkan kau serungkai sajak...

Tajuknya: Selamat Ulang Tahun


Dulu aku punya kawan namanya Haraza,
Si gadis genit berlesung pipit,
Hidupku riang bersama dirinya,
Tiada resah walau sekelumit.

Sekarang aku punya teman namanya Haraza,
Perawan nan indah jauh di perantauan,
Namun hatiku tak pernah melupakannya,
Sentiasa merindui senda dan gurauan.

Hari mendatang kuharapkan sahabat bernama Haraza,
Wanita anggun penuh bersemangat,
Setiap detik hatiku berdoa,
Agar kasihmu padaku selalu tersemat.

Kepada saudaraku bernama Haraza,
Selamat Ulang Tahun buat dirimu,
Kuharap dirimu diberkati Rahmat-Nya,
Agar kebahagiaan sentiasa bersamamu.


 

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Uyeeh's Checkpoint....

Iklan