CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Thursday, December 2, 2010

Contest Si Manjaku Comel

MASYIMALO'S HEART dengan berbesar hatinya menganjurkan CONTEST SI MANJAKU COMEL....
Menurutnya contest ini diadakan sempena si comel AR-RAYYAN telah botak..alalalala..botak tu yang comelnyer...emmm geram eh...


Haaaa..kan comel..muahhhhhh....

Bila dah AR-RAYYAN beraksi AMAL REEFQY nak tumpang sekaki...boleh ekkkkk...


"Alkisahnya...sayalah Amal Reefqy bin Noor Amrie...umur saya 9 bulan...saya dilahirkan pada 2 Mac 2010...hehehe..kiranya Rayyan leh panggil saya Abg Ricky...sumer panggil saya Ricky..kadang2 diorang panggil saya adik...saya ada seorang abang..namanya Amal Musyreef a.k.a Abe Uyeeh...
Saya seorang yang suka ketawa tapi pemalu (iye ker?)...emmmm..malu2 kucing..
Mama saya sayang saya..selalu cium2 saya..peluk2 saya..ehhh..suke la saya...
Saya pun tak pasti..comel ke saya ni...tapi selalunya bila ada yang jumpa saya mesti nak cium saya..pas tu cakap ..heeee comelnya budak ni..geramnya...
So bila dah ramai sgt cakap saya comel..anggap je la comel..sekurang2nya comel di mata mama dan papa..hehehe..kalau Abe Uyeeh tau mesti jeles...mungkin comel saya terletak pada gigi 4 batang saya yg baru tumbuh...
Tima kaceh untuk auntie jue and uncle amirul coz buat contest ni...seluruh dunia leh tgk Ricky....aiiii..malunyer...pwink..."

Alamak..Ricky dah karang sendiri entry untuk dia..so..what can mama do...so korang aper lagi jom join...kat sini mama nak tag 5 orang kawan2 ...


Syarat-syarat contest ni:

1-jadi follower blog Masyimalo Heart nie..
2- anda mempunyai blog sendiri... (x boleh pinjam blog orang...sadis sangat)
3- buat satu entry berkenaan contest si manjaku comel ni dan sertakan gamba Si comel anda yang paling comel (yang ni wajib)
4- tampalkan banner kat atas tu kat side bar dan entry korang... (ni lagi la wajib)
5- last sekali tinggalkan link entry korang kat comment entry ni...korang click sini..

6. Yang boleh join baby dari baru lahir hingga 6 tahun....
7. tag rakan2 anda 5 org...
8. Juri adalah hubbynya dan ibunya .....

PRIZE :


Masih lagi SURPRISE....
tapi yang pasti hadiah yang dijanjikan memang best
tarikh tutup:

25 December 2010 230pm (tarikh dan masa jue & amirul dinikahkan)......




0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Uyeeh's Checkpoint....

Iklan