CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Wednesday, September 7, 2011

Papa menjala ROTI...

HAri raya ketiga lalu ..mama fikir punya fikir..nak masak pe ek...iya la..kena masak ni sb kakak2 mama hampir semua nak balik...
Pas tu mama rasa baik masak ROTI JALA...
Tapi masalahnya mama tak pernah buat sendiri..selaunya mama ni tukang jala je...mama pun pulun la cari resepi..
Pakat ngan akak sulung mama..mama suruh la dia buat KARI AYAM...hehehe...
Mama tukang bancuh roti...
Sedang elok nak memulakan proses penebaran jala..papa yang baru bgn dr tidur (dah pukul 11 pg ok..) pergi dapur...macam berminat nak tolong..mama pun terus bg tugasan kat papa...hehehe..
Bersemangat dia menjala..thanks papa...last2 mama jd tukang lipat2 je...papa dan kak Ma yg buat semua..hehehe..KERJASAMA...






2 comments :

EnciK AxixOu said...

roti jala mmg best mkn panas2..

Simplemama said...

yup..my hubby suka mkn roti jala...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan