CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Sunday, January 20, 2013

Ustaz Azhar dlm diri Zizan...

Membawa imej seakan2 Ustaz Azhar Idrus memang kepada Zizan...malah lawak itulah yg menyelamatkanZizan ketika ketiadaan Johan di pentas MLM 2012 pada minggu ke tujuh lalu...

Kelakar..dah la jubah MERAH...hehehe..

Ustaz Azhar yg sporting bagi komen  yg sporting jugak dgn penampilan Zizan...geng kamceng la katakan.. Antara respons dr Ustaz bila ditanya peminat tentang penampilan Zizan...




Mama mmg tabik la kepada yg tak berapa ambil kisah kalau perwatakannya ditiru oleh pelawak...mcm Datuk Yusof Haslam dan anaknya Shamsul pun sporting... di bahagian pelawak pulak..kena pandai pilih lawak2 tu agar semua pihak berpuas hati dan tidak mengaibkan ikon yg ditiru..be profesional....

1 comments :

Amanda Suria said...

sweet jer UAI comment....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan