CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Sunday, January 13, 2013

Sehangat Asmara

Ouchhhh..sekali lagi novel Aisya Sofea dijadikan drama....


ooooooooooooo..bertuahnya badan....jelesnya...novel mama hanya dipasarkan dalam minda mama ..hahaha..nak tau tak??? mama ni sejak dr sekolah lagi berangan nak publish novel..konon....tapi hanya impian kot....
kelakar kannnnn.....

Kali ni Sehangat Asmara menggandingkan Rita Rudaini dan Ady Putra..semakin cantik Rita ni....walaupun dah beranak 2....jeles buat kali yg seterusnya....


Kalau Adam& Hawa dulu mama pernah baca...yg ni mama tak pernah baca pun ....so mama takleh predict ceritanya....tapi bila tgk iklan kat Astro ...ermmm macam menarik...sinematografi dia lawa.....

Kamilia Najwa & Zainal Arief. Pandang pertama mereka memutikkan cinta dan berakhir dengan perkahwinan di London tanpa restu keluarga. Namun, badai asmara mereka sentiasa membakar di sebuah bilik kecil di Oxford dengan janji sehidup semati.

Kebahagiaan mereka tiba-tiba terhenti! Zainal terpaksa pulang ke tanah air dengan janji akan kembali lagi. Sejak itu hingga menginjak sembilan tahun lamanya, Zainal tidak pernah pulang sedangkan Kamilia terus menanti dengan air mata dan sengsara.

Tanpa diduga, Zainal muncul kembali. Datangnya untuk menuntut Misya, anak comel yang selama ini disembunyikan oleh Kamilia. Dendam kesumat Kamilia terhadap Zainal tidak pernah padam. Anehnya, dendam rindunya terhadap lelaki itu lebih kuat dan mengusik perasaannya.

Segalanya terjawab apabila Kamilia mengetahui perpisahannya dan suaminya adalah percaturan dari bapanya sendiri..persoalannya adakah konflik cinta mereka berakhir di situ atau ada lagi dugaan yg menyusul??? itu kena tgklah ye..sebab seperti Adam dan Hawa...mama yakin.. pasti ada rombakan dan kelainan dalam jalan cerita..walaupun of coz takkan tersasar tp semestinya pembikin drama ini ingin mencetuskan perasaan yg berbeza kpd para penonton..lebih2 lagi yg dah khatam novel Sehangat Asmara ini....baru lah fresh sikit...

Kiranya macam cerita marah2 lepas tu sayang le ni kot....hehehe..

Drama yg menggantikan Adam & Hawa ini akan dimulakan tayangannya pada 21 Januari 2013 di Astro Mustika HD saluran 134.... ermmm harap boleh mencetuskan fenomena mcm Adam dan Hawa la ye......

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan