CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Wednesday, May 20, 2009

MUYIH SAKIT....

Hai,
Sepanjang minggu ni mama sedih sikit sebab muyih sakit.....Mama ambil cuti 2 hari jaga muyih...muyih memang gitu kalau dia demam dia nak dekat mama je...Lagipun tak sampai hati tinggal muyih..Muyih muntah2,cirit-birit..risau mama.Tok ma dia cakap, mungkin sebab cacing kot..iyalah muyih makan semua.Hari tu tok ma dia cakap,tok su dia ada bagi bubur jagung...tok ma dah larang tapi tok su dia bagi juga..tok ma kata jagung tak elok sangat untuk budak seusia muyih sebab boleh menjurus kepada masalah cacing.mama pun tak mahir sangat tentang petua tapi kalau dah ada orang pesan macam tu, baik kita beringat kan...lagipun tak sampai hati nak tengok anak sakit...esok muyih ada appoinment kat klinik..nanti mama tanya doktor....
Ni ada gambar uyih yang dalam keadaan cirit tapi tetap lasak..censored sikit but ok la....


0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan