CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Tuesday, April 3, 2012

Safee Sali bercerai...

Alamak mama terkejut sebenarnya baca paper pagi tadi...tetiba aje mama teringat pada satu laporan akhbar semalam...SAFEE TAK CURANG rasanya tajuk entry kat akhbar tu..tapi mama yg begitu sibuk semlm (iye ke???) tak begitu mengendahkannya....mama ingat itu hanya satu tajuk entry yg nak kasi sentap peminat Safee..mama jugak ingat dia nak ckp yg walaupun dia tak main kat Malaysia dia tak curang dgn negara dia...hahaha...samapai begitu sekali mama berfikiran positif...tak tergambar pun yg entry tu pasal perpisahan Safee dgn isterinya Sabrina....

Tapi nak buat mcm mn dah tak de jodoh...kesian anak2 dia..harap lepas ni jangan diabaikan anak2..yg terpisah hanyalah ikatan perkahwinan. Hubungan dgn anak2 tak akan pernah terputus....

Ya Allah panjangkanlah jodoh mama dan papa...mama jugak berdoa agar jodoh korang dgn pasangan masing2 berpanjangan sampai ke SYURGA abadi....

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan