CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Sunday, June 26, 2011

Bisnes Raya!!!!

Fuhhhhh...ramai tau member mama yang menceburkan diri dlm bidang bisnes sejak2 nak posa dan nak raya ni....macam2 ada.....


 Ada yang jual kerongsang...berkotak2..naik semputtttt mama nak tgk dan pilih.......hehehehe...

Ada yang jual tudung...shawl la....hehehe...mama rembat gak..bukan apa...tolong member..hehehe....memang takboleh blah la...kalau tgk barang mesti nak beli......macam mana tu....kalau poket tebal takpe..ni poket pun dah bercampur habuk...hish..hish..hish....

Haaaaaaaaaaaaa..yang ni paling glamer..biskut rayer........fuhhhhh..kelabu mata mama...iyalah..nak buat malas..pas tu nanti tak sedap...baik beli........boleh gitu??????
Ada ladua tiga member yang jual..so mama pun bahagi2 la.....sikit2 sorang mama beli..biar adil...baikkan mama..hehehe..papa tak tau lagi....kalau tau pun tak pe..mama beli nak bagi papagak makan....of coz la BISKUT ARAB kegemaran papa..mama mesti order....nak buat...mama tak reti....sorrryyyyyy papa..love u ketat2..tp mama ada masalah M la.....hehehehe...MAAAALAS.....

Apa2 pun mama harap semua member yang menjlnkan perniagaan ...suksess....
eh...mama macam nak niaga la...tapi nak jual apa ekkkkk...hehehehehe....biasa la kita selalu macam tu...tgk org lain buat..kita pun nak buat...hahahaha...tapi tak salah cubakan...kalau ada kemahuan.......tapi harus diingat setakat ada kemahuan tapi tak de usaha.....semua akan berlalu gitu ajer...

So..walau apa pun yg kita buat...kita harus bersemangat.......fuhhhhh..berkobar2 mama ni.....
GOOOODDDDDD LUCKKKKK semua....

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan