CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tuesday, February 21, 2017

Sarapan Diet Atkins

Assalamualaikum

Sekarang ni mama tengah gigih nak diet atkins....walaupun tak sepenuhnya...tapi lebih kurang 90% la ikut atkins.

Kenapa nak diet?

  1. Sebab nak sihat
  2. Sebab dah gemuk sgt
  3. Baju tak muat...ekonomoney nak beli baju baru
  4. Cantik Untuk suami...boleh???? hahaha
Hari ni mama nak kongsi menu sarapan mama

Jeng...jeng..jeng...

Telur dadar bersalad

Amacam????

Menu ni senang sangat... mama guna dua biji telur ayam... pastu mama letak daun salad sikit.. perasakan dengan serbuk lada hitam...serbuk lada tu dah ada masin sikit...so no more garam ok..
Kepuk2 sikit campuran tu semua.. then ambil kuali... letak planta sikit...sbb planta 0% karbohidrat.. selepas tu goreng la telur itu dengan girang..

Sorry presentation tak comel.. cukup la kan.. mama bawa makan kat opis... 

Sarapan elok diambil lebih kurang start pukul 8.00 hingga 9.00 pagi... sebab kalau awal sgt takut cepat lapar..lewat sgt dah tak elok..perut mesti masuk angin..

Minuman hanya air kosong..

Alhamdulillah tahan hingga jam 1.00 tgh hari.

Mama ingat nak share menu lunch..tapi tadi syok sgt borak ngan member sampai lupa nak ambil gambar...

Hari ni mama lunch Sayur Air Lada Hitam guna Labu Air ...campur ayam sikit...alhamdulillah kenyang

Chaiyoookkkkk...hari ni baru seminggu mama start diet... Alhamdulillah dah turun 3 kilo.... 




0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan