CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

IM SUPER SYSTEM...tlg click ekkkk....

JantungKU BerDEGUP...if you pun sama...CLICK kat BANNER...

MaMa's CliCks..Love U All....

Tips buat SURPRISE!!!

Wednesday, June 4, 2014

Tudung FAREEDA

Salam..

Entry ni jangan disalahertikan...kerana mama bukannya nak tunjuk tudung Fareeda yg mama beli... mama tak pernah beli pun... pergi butik pun tak pernah sekali...sebab mmg mama tak pernah terfikir nak beli...woitttt..mahal woittt..bukan taraf mama..mama pakai shawl harga RM 10-15 je.. adalah tudung mahal skit... tudung ala2 Fareeda..dalam RM60.. ermmm tu pun mama dah jarang pakai sbb agak singkat... macam tak sanggup la.. dah insaf sikit..huhuhu..

Mama tak kisah pun dengan org yg nak beli tudung Fareeda..korang mampu..so silakannn..
Tapi hukum tetap hukum..jgn buat tak nampak.. beli la yang labuh sikit... tutup aurat kan wajib...benda ada dlm Quran..takleh tawar-menawar...

Isu berkampung dpn butik Fareeda pun mmg isu lama dah..semua dah sedia maklum.. bila aje ada sales..ramai yg beratur depan kedai sebabnya nak tunggu nombor giliran... Amboi ada nombor giliran bagai...kellllaaassss... Ada tu sanggup tidur kat depan kedai...kat kaki lima..amboi kalah backpackers..
Kesian sbb ada gak yg bawa anak kecik.. walaupun isu ni lama tapi mama masih rasa pelik..whyyyyy???
Susahnya nak menyelami perasaan peminat tudung Fareeda...paling best..mana yg dah bersuami tu..suaminya tu sporting gilerrrrsss... kalau papa, mahunya dibalun mama...aucchhhh...

Mama tak berani nak komen wajar ke tak wajar..sebab tak tau nak komen apa... kena pi tanya diorang dulu...bila dgr byk suara..baru leh buat kesimpulan kottt....atau mama akan kekal blurrrr...

Namun pernah juga mama terfikir..apakah itu tanda kita terlalu memikirkan hal2 dunia???
Sanggup bermalam, berselerak dpn kedai hanya kerana tudung? Maaf kalau apa yg mama cakap ni berbunyi kasar..tapi itulah realitinya...semua yg pi membeli tu mestilah org yg berduit..byk akal..so korang fikir la sendiri...

Pakailah tudung apa pun.... kalau mampu beli la.. sebab kadang2 kita perlu reward diri kita utk menaikkan semangat ...tapi pilihlah yg menepati ciri2 Islam... tudung Fareeda pun ada yg labuh..tutup dada..pilih la yg tu... jangan kerana dah fanatik..dah suka...hukum diketepikan..ingat kita hidup utk apa...

Wassalam..

#nakjugakciterpasaltudungfareeda


0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaMa's BloG HisToRy

PAPAnMAMAs' CHECKPOINT

Daisypath Anniversary tickers

Iklan